-- Beep for Help | Betrouwbaarheid garanderen wij je op deze manieren Skip to main content

Overweeg je gebruik te maken van Beep for Help? Het is begrijpelijk dat je wilt weten wie wij zijn en hoe wij te werk gaan. Wij begrijpen als geen ander dat betrouwbaarheid hierin essentieel is. Daarom nemen we je graag mee in hoe we bij Beep for Help zorgen voor betrouwbaarheid.

1. Boekingen maken

Zodra je aanvraag bij ons binnenkomt, plannen we deze zorgvuldig in. Of je nu de aanvraag via de app doet of telefonisch, een medewerker van onze klantenservice gaat hiermee aan de slag. Afhankelijk van het soort hulp dat je nodig hebt, koppelen we je aan de meest geschikte Superhelper.

2. Gescreende medewerkers

Bij Beep for Help heeft elke medewerker een Verklaring Omtrent Gedrag. Nieuwe Superhelpers worden uitgebreid ingewerkt en lopen meerdere keren mee met hulpaanvragen om te leren hoe wij als Beep for Help klantgericht werken.

3. Integere motivatie

Onze Superhelpers hebben diverse achtergronden, maar delen de wens om iets goeds te doen voor de maatschappij. Sommigen hebben een kantoorbaan en willen sociaal iets terug doen, terwijl anderen ervaring hebben als EHBO’er, gastvrouw, tuinier, kok, thuiszorgmedewerker of brandweerman. Ze zijn allemaal mensgericht en maken graag een praatje met je, als je dat wilt.

4. Hoogwaardige dienstverlening

De geleverde hulp moet van hoge kwaliteit zijn. Onze Superhelpers nemen graag taken op zich, luisteren naar je wensen en doen er alles aan om de taak naar tevredenheid te volbrengen. Elke Superhelper neemt een eigen set aan kwaliteiten en ervaring mee, of het nu gaat om koken, tuinieren of klussen.

5. De dag van de afspraak

Op de dag van de afspraak ontvang je een melding via de app wanneer de Superhelper onderweg is naar je huis. Zo ben je op de hoogte van de geplande aankomsttijd. Onze Superhelpers zijn punctueel en streven ernaar keurig op tijd aan te komen. Bij onverhoopte vertraging houden onze klantenservicemedewerkers je op de hoogte van de gewijzigde aankomsttijd.

6. 100% tevredenheid

Het belangrijkste is dat je je op je gemak voelt bij de Superhelper. We selecteren ze zorgvuldig voor je. Als je om welke reden dan ook geen goed gevoel hebt, laat het ons direct weten zodat we een andere oplossing voor je kunnen vinden. Een goede match is onze hoogste prioriteit. Indien gewenst kunnen we ook een vaste Superhelper aan je koppelen, afhankelijk van beschikbaarheid en vaardigheden.

7. Na de afspraak

We horen graag hoe je de geleverde hulp hebt ervaren. Na de hulpaanvraag kun je de Superhelper beoordelen via de app, zodat we weten of alles naar wens was en feedback kunnen oppakken. Je kunt ook je ervaringen met Beep for Help delen via Google, zodat je andere potentiƫle klanten kunt helpen in hun overweging.

Bekijk ook eens de eerdere Google reviews van klanten, om een beeld te krijgen hoe anderen de hulp van Beep for Help hebben ervaren.

8. Transparantie

Bij Beep for Help streven we naar volledige duidelijkheid. Geen verborgen kosten en geen kleine lettertjes. Benieuwd hoe wij onze tarieven bepalen? Bekijk de video voor meer informatie.

Boek nu je hulp

Hopelijk geeft deze informatie je een goed beeld van hoe wij betrouwbaarheid waarborgen. Ben je enthousiast? Boek dan direct via de app en beheer je betalingen, facturen en ingeplande hulpaanvragen. Heb je hulp nodig bij het boeken? Neem gerust telefonisch contact met ons op: we helpen je graag verder!

Author Charlotte Eggens

More posts by Charlotte Eggens