Hoe werkt Beep for Help?

Hoe werkt het?

Het aanvragen van hulp is een fluitje van een cent! Maak een account aan, geef aan welke hulp je nodig hebt, selecteer de datum, tijd en duur van de hulp, en bevestig je aanvraag. Ons systeem gaat op zoek naar een passende Superhelper.

Hebben we een match? Je krijgt een bevestiging. Op de afgesproken dag en tijd staan we voor je deur. Betalen gaat eenvoudig: je betaalt na de hulpsessie met iDeal of creditcard. Zo simpel is het.

Jouw hulpaanvraag stap voor stap uitgelegd

Je boekt een hulpaanvraag

Nadat je een account hebt aangemaakt boek je een hulpaanvraag via website of app. Je vinkt aan waarmee we je gaan helpen, hoe lang dat ongeveer duurt en wanneer je hulp wilt ontvangen. Goed om te weten: we werken met de (schoonmaak)middelen die jij in huis hebt.

1
2
We koppelen jouw hulpaanvraag aan een Superhelper.

Je aanvraag wordt gekoppeld aan een Superhelper. Een klus met gereedschap? Check of je pluggen, schroeven of trapje et cetera in huis hebt. Een kluskoffer nemen wij mee. Gaat het om schoonmaak? Zorg voor schoonmaakmiddelen zodat we meteen kunnen beginnen.  Wij zorgen voor een mondkapje en schoenhoesjes.

De Superhelper is onderweg

Op de geplande datum en tijd gaat de Superhelper onderweg naar het opgegeven adres. In de app zie je dat de Superhelper onderweg is.

3
4
De Superhelper komt aan

Wanneer de Superhelper is aangekomen belt hij of zij aan, identificeert zich en neemt de hulpaanvraag met je door. Even een praatje natuurlijk en dan aan de slag.

De Superhelper voert de taak uit

De Superhelper zet de timer aan en begint. Eerder of later klaar dan verwacht? Dat bespreken we met je. Klaar? De Superhelper zet de timer uit. Je betaalt alleen voor de gewerkte minuten. De Superhelper stapt weer op de fiets, op naar de volgende klus.

5
6
Betaling en factuur

Je kunt nu betalen. Gebruik iDeal, creditcard of de betaallink. De factuur met de kosten en de btw vind je in je account. We hopen dat je tevreden was. Wil je een nieuwe aanvraag inplannen? Je doet het makkelijk in je account. Zien we je snel weer?

1
Je boekt een hulpaanvraag

Met Beep for Help houd je grip op je leven. Wij zijn jeNadat je een account hebt aangemaakt boek je simpel een hulpaanvraag via website of app. Je vinkt aan waarmee we je gaan helpen, hoe lang dat ongeveer duurt en wanneer je hulp wilt ontvangen. Goed om te weten: In principe werken we met de (schoonmaak)middelen die jij in huis hebt. partner voor het uitbesteden van niet-medische hulp.

2
Een Superhelper wordt gekoppeld aan jouw hulpaanvraag.

Je aanvraag wordt  gekoppeld aan een Superhelper met ervaring. Een klus met gereedschap? Check of je pluggen, schroeven of trapje et cetera in huis hebt. Een kluskoffer nemen wij mee. Gaat het om schoonmaak? Allesreiniger of andere (schoonmaak)middelen aanwezig? Wij zorgen voor een mondkapje en schoenhoesjes.

3
De Superhelper is onderweg

Op de geplande datum en tijd gaat de Superhelper onderweg naar het opgegeven adres. In de app zie je waar de Superhelper zich bevindt.

4
De Superhelper komt aan

Wanneer de Superhelper is aangekomen belt hij of zij aan, identificeert zich en neemt de hulpaanvraag met je door. Even een praatje of meteen aan de slag? Jij houdt de regie.

5
De Superhelper voert de taak uit

De Superhelper zet de timer aan en begint. Eerder of later klaar dan verwacht? Dat bespreken we even met je. Klaar? De Superhelper zet de timer uit. Je betaalt alleen voor gewerkte minuten. De Superhelper stapt weer op de fiets, op naar de volgende klus.

6
Betaling en factuur

Je kunt nu betalen. Gebruik iDeal, creditcard of de betaallink. De factuur met daarop de kosten en de btw vind je in je account. Wil je meteen een nieuwe aanvraag inplannen? Dat gaat makkelijk in je account. We hopen dat je tevreden was. Zien we je snel weer?

Hoe kan ik een aanvraag boeken?

Boek via de website

Klik op Boek nu hier en meld je aan met je e-mailadres. Wanneer een klus klaar is, zie je betalingsgegevens en de factuur in je account. Makkelijk!

Boek via onze app

Liever met je smartphone boeken? Download de app in de Google Play Store of de Apple App Store. Klus afgerond? Je ziet daar ook de factuur en betalingsinformatie. Handig!

Boek telefonisch

Geen smartphone, laptop of tablet? We willen je toch de kans geven hulp te boeken. Bel de klantenservice en we plannen samen de opdracht in. Je hebt wel een e-mailadres nodig. We gebruiken dit om de factuur naar je te mailen.

Maak kennis met enkele Superhelpers

Tosca

Tosca is een vrolijke, vriendelijke vrouw met het hart op de juiste plaats. Ster in huizen opfrissen, opruimen, koken en gezelschap. Vraag haar gerust om advies.

Steef

Steef is geroemd om zijn eerlijke no nonsens aanpak. Hij weet iedereen voor zich te winnen met zijn lach en verhalen over zijn tijd bij de brandweer.

Martin

Martin is een allesdoener met bijzonder technisch inzicht. Gordijnrails of boekenplanken ophangen, schoonmaken, timmeren, of tuinieren, hij doet het met veel enthousiasme.

Saskia

Saskia is echt een parel genoemd door een blije klant. Schoonmaken, opruimen, samen boodschappen doen, koken of goed gezelschap, zij is er voor jou.

Kom jij ook werken bij Beep for Help?

Betekenisvol werk, jij doet er echt toe. Kijk bij de Werken bij pagina voor meer informatie.

We zijn met meer dan 40 Superhelpers en dit aantal groeit
FAQ

Veelgestelde vragen over hulp

Vind hier de meest gestelde vragen over hulp aanvragen. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan telefonisch of per mail contact op.

Lees alle vragen

Welke hulp kan ik aanvragen?

We geven niet-medische hulp. Denk aan schoonmaken, de was doen, ramen lappen op de begane grond, boodschappen doen, koken, samen eten, tuinieren, bollen planten, begeleiding naar de dokter of specialist, samen bewegen, een spelletje doen, Ikea kastje in elkaar zetten, wc-bril vastzetten, opruimen en sorteren, dozen vullen, kerstboom optuigen, administratie sorteren, planten water geven, de hond uitlaten of kattenbak verschonen e.a. Staat jouw hulpaanvraag er niet bij? Dien een aanvraag in en we gaan op zoek naar een passende Superhelper.

Helpen jullie ook met medische zorg?

Nee. Onze Superhelpers zijn niet vakspecialistisch opgeleid. Dus geen steunkousen aantrekken, douchen of helpen met pillen innemen. We helpen je graag met dagelijkse zaken thuis.

Helpen jullie met elektriciteit, lekkage, verwarmingsketels, grote bomen omzagen en dergelijke?

Nee. Onze Superhelpers zijn gedreven om goed werk te leveren, maar nemen geen vakspecialistisch werk aan. We helpen je graag met dagelijkse zaken thuis. Twijfel je? Neem even contact op met de klantenservice.

Nemen jullie zelf materialen mee voor mijn hulpaanvraag?

We werken met de materialen die jij in huis hebt. Dus jouw allesreiniger en doekjes, stofzuiger, snoeischaar of schroeven. Sommige Superhelpers kunnen een kluskoffer meenemen. Alle Superhelpers hebben handschoenen, mondkapjes en schoenovertrekjes om hygiënisch te kunnen werken mee.

Krijg ik een vaste Superhelper?

Je kunt jouw Superhelper als favoriet beoordelen met het geven van sterren. Ons systeem zal dat onthouden voor een volgende aanvraag. We kunnen helaas niet garanderen dat jouw Superhelper beschikbaar is op het moment dat het jou uitkomt. Neem contact op met de klantenservice als je een specifieke wens hebt op dat gebied.

Ik wil graag telefonisch hulp boeken. Kan dat?

Ja dat kan, al ontvang je het makkelijkst hulp via de website of app. Omdat er geen manuele handelingen zijn gaat dat sneller. Telefonisch boeken is mogelijk. Je hebt wel een e-mailadres nodig. Bel de klantenservice. We maken samen een account aan en boeken de hulpaanvraag. Na de hulpaanvraag ontvang je een e-mail met de factuur en betaal je met betaallink of je maakt het over.