Heeft u een vraag over Beep for Help? Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem dan gerust telefonisch of per mail contact met ons op.
Veelgestelde vragen door Beepers
Vind uw antwoord per categorie
Vragen over uw veiligheid
Wat wordt er bedoeld met veiligheid?
Al onze helpers worden vooraf gescreend. Zij zijn verplicht een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) aan te vragen voor dat ze daadwerkelijk aan de slag kunnen. Als de VOG is goedgekeurd geven wij akkoord en kan de helper beginnen aan zijn/haar training. Pas als de Training met succes is afgerond kan de helper officieel beginnen.
Is het veilig om online geld af te laten schrijven?
Ja! alle afschrijvingen worden geregeld door Mollie payments, dit bedrijf is gespecialiseerd in alles omtrent betalingen dus u hoeft zich geen zorgen te maken. Als u een hulp aanvraag heeft gedaan wordt het verschuldigde bedrag na afloop van uw creditcard afgeschreven door Mollie payments, ook zal u de factuur ontvangen van deze partij.
Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dit?
Wat vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad, in dit soort situaties kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen via 020 – 224 60 05 of ons mailen op klantcontact@beepforhelp.nl Wij zullen ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen en er voor te zorgen dat zo een situatie niet nogmaals voorkomt.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Wij nemen de privacy van onze helpers en beepers zeer serieus. Daarom vragen wij alleen de meest belangrijke informatie op om ervoor te zorgen dat helpers veilig kunnen werken en beepers veilig geholpen kunnen worden.
Vragen over uw account
Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt eenvoudig via de Beep for Help app een account aanmaken. Dit doet u door de app uit de App Store of Google Play Store te downloaden en uw gegevens in te vullen.
Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?
Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Het e-mailadres dat u gebruikt is uniek en is maar éénmalig te gebruiken om een account aan te maken.
Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?
Indien u al een account heeft maar het wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Dit zorgt ervoor dat u een mail ontvangt waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen waarna u weer gebruik kunt maken van uw account.
Kunt u om een andere reden niet inloggen op uw account? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Kan ik mij aanmelden zonder een account?
Nee, helaas is het niet mogelijk om als beeper of helper gebruik te maken van Beep for Help zonder een account. Wilt u toch graag gebruikmaken van Beep for Help? Download dan de app via de App Store of Google Play Store.
Kan ik mijn gegevens aanpassen?
Ja dat kan! Navigeer in de app naar uw profiel.
Vragen over betalingen
Hoe kan ik betalen?
U kunt gemakkelijk betalen door uw creditcard gegevens te koppelen in de app.
Zijn er ook andere betalingsmogelijkheden?
Met het oog op veiligheid, eenvoud en snelheid hebben wij voor het moment enkel de mogelijkheid om met een creditcard te betalen.
Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Als beeper betaalt u voor de hulp die u ontvangt. Deze kosten worden binnen één werkdag van uw creditcard afgeschreven.
Wat kost het om hulp aan te vragen?
De prijs voor een hulpaanvraag bestaat uit een vast tarief van €3,60 per aanvraag en een flexibel tarief van €0,36 per minuut. Voor een half uur hulp betaalt u dus €14,40 en voor een uur €25,20.
Bent u als beeper tevreden over uw helper? Dan is het ook mogelijk om een fooitje achter te laten via de app.
Ik heb een probleem met een betaling, wat nu?
Is uw factuur onjuist, een bedrag dubbel van uw rekening afgeschreven of heeft u een ander probleem met een betaling of een factuur? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Vragen over de app
Hoe download ik de app?
De Beep for Help-app kunt u gratis downloaden via de App Store of Google Play Store, voor alle apparaten die iOS of Android ondersteunen.
Kan ik ook via de website aanvragen doen?
Aanvragen kunt u op dit moment enkel via de Beep for Help app indienen. Heeft u moeite met het downloaden of installeren van de app? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder of denken met u mee over een alternatieve oplossing.
Kan ik ook hulp aanvragen voor een ander?
Jazeker, dit kunt u doen door een account aan te maken voor de persoon die hulp nodig heeft. U vult in dit geval de gegevens namens de hulpbehoevende in. Ook is het mogelijk om op meerdere apparaten tegelijk ingelogd te staan, lekker makkelijk!
Heeft u nog geen account? Download dan de app via de App Store of de Google Play Store en maak snel en gemakkelijk een account aan.
Waar kan ik mijn aanvragen vinden?
U kunt uw hulpvragen vinden in het dashboard. Onder ‘Ingediend’ kunt u alle hulpvragen vinden die afgehandeld zijn. Onder ‘In behandeling’ kunt u alle hulpvragen vinden waar een helper u nog bij kan helpen.
Vragen over een beoordeling
Wat kan ik met een beoordeling?
Beepers en helpers kunnen elkaar beoordelen met sterren. Hoe meer sterren u uitdeelt, hoe tevredener u bent.
Waar kan ik een beoordeling achterlaten?
Onder het kopje ‘huishoudelijke hulp’ kunt u aan het einde van een vervulde taak de helper of beeper een beoordeling geven aan de hand van sterren.
Ik heb onterecht een slechte beoordeling gekregen. En nu?
Heeft u een onterechte beoordeling ontvangen? U kunt contact met ons opnemen via klantcontact@beepforhelp.nl zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Kan ik helpers ook als favoriet opslaan?
Ja dat kan! Bij het profiel van een helper kunt u gemakkelijk een helper als favoriet aanmerken. Zo kunt u uw favoriete helper(s) snel terugvinden als u opnieuw hulp aanvraagt.
Overige vragen
Waar is Beep for Help momenteel actief?
Wij zijn op dit moment alleen actief in Amsterdam, in de volgende postcodegebieden: 1016, 1017, 1053, 1054, 1056 tot en met 1059, 1071 tot en met 1078, en 1091. Staat uw postcode er nog niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, wij zullen ons best doen om u toch van dienst te zijn!
Hoelang duurt het registratieproces?
Enkele minuten. U kunt in de app eenvoudig een account aanmaken en uw creditcard koppelen. Direct na het registreren van uw gegevens kunt u al een hulpaanvraag indienen!
Kan ik mij aanmelden als beeper als ik niet in Amsterdam woon?
Een van onze beloftes is dat wij altijd binnen 30 minuten op locatie kunnen zijn. Vooralsnog kunt u zich dus niet aanmelden als beeper als u niet in Amsterdam woont. Wees niet getreurd, wij zijn druk bezig met uitbreiden en hopen dus ook snel bij u in de buurt actief te zijn.
Houden jullie je aan de wet en regelgeving?
Ja, uiteraard! De Nederlandse wetgeving gaat ervan uit dat hulpvragen worden verstaan onder huishoudelijke werkzaamheden. Deze mogen alleen verricht worden onder een arbeidsovereenkomst onder toepassing van de Regeling Dienstverlening aan huis. De Arbeidscontract hulp aan huis en Overeenkomst zzp’er hulpvragende gelden voor een duur van één hulpvraag. Na het accepteren van de algemene voorwaarden gaat u akkoord met het automatisch ondertekenen van deze contracten.
Download de app nu gratis!
Heeft u snel hulp nodig voor kleine of grote huishoudelijke klusjes? Of wilt u hulp verlenen zonder administratieve en financiële lasten? De Beep for Help-app is gemakkelijk te installeren via de App Store en Google Play Store. Vul uw gegevens in et voilà: u wordt gematcht met een passende hulpverlener of hulpbehoevende.

Staat het antwoord er niet tussen? Neem contact op!
Is uw vraag nog steeds niet beantwoord? Neem gerust telefonisch of per mail contact met ons op.