hulp Geven

Veelgestelde vragen hulp geven

Vindt hier de veelgestelde vragen over hulp geven. Staat jouw vraag er niet bij? Neem even contact op met de klantenservice.

Naar werken bij pagina
FAQ

Veelgestelde vragen over hulp geven

Vind hier de meest gestelde vragen over hulp geven. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan gerust contact op.

Hoe maak ik een Superhelper account aan?

Download de app in de Apple App Store of Google Play Store. Vul je postcode in en je verdere gegevens. Klik vervolgens op de knop “Anderen helpen’ en volg de stappen in de app.

Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?

Je e-mailadres is nodig om met je te communiceren over het werk als dat nodig is. Per e-mailadres kun je 1 account aanmaken. Kies een e-mailadres dat je vaak inziet, zodat je altijd beschikking hebt over de laatste communicatie.

Wat voor soort hulp ga ik geven?

Schoonmaken, de was doen, ramen lappen op de begane grond, koken, boodschappen doen , een lamp of plank ophangen, begeleiding buitenshuis, een spelletje doen. Het kan van alles zijn. In de app geef je zelf aan voor wat voor soort hulp jij beschikbaar bent.

Ga ik helpen met medische zorg?

Nee. Als Superhelper heb je niet persee een vakspecialistische opleiding gedaan. Dus geen steunkousen aantrekken, douchen of helpen met pillen innemen.

Ga ik helpen met elektriciteit, lekkage, verwarmingsketels, grote bomen omzagen en dergelijke?

Nee. Als Superhelper ben je gedreven om goed werk te leveren, maar je neemt geen vakspecialistisch werk aan.

Moet ik zelf zorgen voor materialen om de klus te doen?

We werken met de materialen die de klant in huis heeft. Dus hun allesreiniger en doekjes, stofzuiger, snoeischaar of schroeven. Sommige Superhelpers nemen een kluskoffer mee. Het is handig om handschoenen, mondkapjes en schoenovertrekjes mee te nemen zodat je droge voeten houdt en hygiënisch kunt werken.

FAQ

Veelgestelde vragen over je Superhelper account

Bekijk de meest gestelde vragen over je account. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan gerust telefonisch of per mail contact op.

Hoe maak ik een Superhelper account aan?

Download de app in de Apple de App Store of Google Play. Vul je postcode in en je verdere gegevens. Klik dan op de knop “Anderen helpen’ en volg de stappen in de app.

Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?

Je e-mailadres is nodig om met je te communiceren met jou als dat nodig is. Per e-mailadres kun je 1 account aanmaken. Kies daarom een e-mailadres dat je vaak inziet, zodat je altijd beschikking hebt over de laatste communicatie.

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?

Heb je al een account maar ben je het wachtwoord kwijt? Klik op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Je ontvangt een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Vul het nieuwe wachtwoord in en daarna kun je weer gebruik maken van je account. Kan je om een andere reden niet inloggen op je account? Neem contact op met de klantenservice, wij helpen je.

Kan ik hulp geven zonder account?

Nee, helaas is het niet mogelijk gebruik te maken van Beep for Help zonder account als je Superhelper bent. Meld je aan via de app of website.

Kan ik mijn gegevens aanpassen?

Ja dat kan! Navigeer in de app naar je profiel. Daar kun je gegevens wijzigen.

Waarom moet ik een identiteitsbewijs uploaden?

Dat is nodig om te kunnen weten wie je bent. Betrouwbaarheid en veiligheid is de basis van het bestaan van Beep for Help. We zullen je identiteitsbewijs veilig behandelen.

FAQ

Veelgestelde vragen over hulp geven

Vind hier de meestgestelde vragen over hulp geven. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan gerust telefonisch of per mail contact op.

Wat voor soort hulp kan ik geven?

Schoonmaken, de was doen, ramen lappen op de begane grond, koken,  boodschappen doen en samen opeten, een lamp of plank ophangen, begeleiding buitenshuis, een spelletje doen. Het kan van alles zijn. In de app geef je zelf aan voor wat voor soort hulp jij beschikbaar bent.

Moet ik helpen met medische zorg?

Nee. Als Superhelper heb je niet persee een vakspecialistische opleiding gedaan. Dus geen steunkousen aantrekken, douchen of helpen met pillen innemen.

Ga ik helpen met elektriciteit, lekkage, verwarmingsketels, grote bomen omzagen en dergelijke?

Nee. Als Superhelper ben je gedreven om goed werk te leveren, maar je neemt geen vakspecialistisch werk aan. Je helpt met dagelijkse zaken thuis.

Moet ik zelf materialen meenemen naar een hulpaanvraag?

We werken met de materialen die de klant in huis heeft. Dus hun allesreiniger en doekjes, stofzuiger, snoeischaar of schroeven. Sommige Superhelpers nemen een kluskoffer mee. Als Superhelper is het handig om handschoenen, mondkapjes en schoenovertrekjes mee te nemen zodat je droge voeten houdt en hygiënisch kunt werken.

Is er een inwerkprogramma?

Jazeker. Als we samen een match zijn wordt je goed ingewerkt. Voordat je naar een klant toe gaat kun je een interne training volgen en zal een Superhelper je inwerken. Ook kun je altijd vragen stellen aan een Superhelper als je ergens tegenaan loopt

Wat kan ik verdienen als Superhelper?

Momenteel kun je tot €15 per uur verdienen.

Waarom beep for help

Waarom Beep for Help?

We horen vaak dat er vergrijzing is en dat de zorg en mantelzorgers overbelast zijn. Beep for Help is ontstaan vanuit de droom om echt bij te dragen aan de oplossing.
Hoe geweldig zou het zijn om makkelijk betrouwbare hulp in huis te vinden, meteen als je dat nodig heb?

Twee vrienden, Gerard en Carlo, werkten de droom uit en richtten Beep for Help op. Simpel, zonder subsidies of indicaties, met een gebruiksvriendelijke app en website, Voor jong, oud, mantelzorgers of jonge ouders. Wij vinden het heel normaal dat iedereen die niet-medische ondersteuning wil dat gewoon kan inschakelen. Inmiddels hebben we al vele mensen geholpen. We werken er hard aan om stap voor stap heel Nederland te te voorzien van fijne hulp van mens tot mens. We staan voor je klaar!

Boek nu hier